niedziela, 21 lutego 2016

Ochatomo Series - NARUTO Shippuden Konoha no Break Time

Uwielbiam Ochatomo series! ^^ To są małe figurki zakładane na szklanki, wydawane przez (jakżeby inaczej) MegaHouse. Wzięli się za różne serie. Z tego, co pamiętam, jest Gintama, Card Captor Sakura, Sailor Moon... no i Naruto, oczywiście. W tej chwili zbieram serię z Naruto, a jak już ją skompletuję, wtedy wezmę się za Sailor Moon. Kupuję używane figurki na Yahoo Auctions. Niestety, nieużywanego boxu z Naruto się w tej chwili nie dostanie. I tak uważam, że trafiłam dobrze, moje figurki nie były nawet wypakowane z oryginalnej folii. Jedynie pudełka miały otwarte. Na ten moment mam sześć figurek - Naruto, Sasuke, Itachi, Sakura, Sai, Minato. Do pełnego setu brakuje mi obu wersji Kakashiego - śpiącej i zaczytanej. Mój set wygląda obecnie tak:
Niestety, figurki łatwo spadają więc nie da się pić herbaty z Naruto na kubku ;) Ale można patrzeć.
Do każdej figurki dołączona jest tekturowa podstawka.
See ya :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz